konditionsträning.

Idag va jag och pappa ute i stallet vid 8. Vi släppte ut Exe och flyttade några grindar från sommarhagen till vinterhagen.

Sedan red jag Shanaia på terrängbanan. Blev ett tufft konditionspass med en massa galoppintervaller. Hon var fin! Galopperade igenom vattenhindret och gick ner för ett nerhopp + hoppade en liten grav. Hon var perfekt på hacket där ute, ibland när jag konditionstränar upplever jag att hon kan bli för låg och framtung men på hacket bar hon sig mycket bättre i det lite högre tempot.

Blev en lång avskrittning och sedan fick hon komma ut i vinterhagen.


Kommentarer
Postat av: Louise

sv;

- Tack så mycket, vad kul att höra :)

2011-09-25 @ 22:33:53
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0