30 september.

Igår red jag ett pass i ridhuset. Hade först bara tänkt jogga lite eftersom att jag tränade dagen innan men hon var jätte pigg så blev istället ett lite tuffare pass. Tränade på lite allt möjligt. Tempo-växlingarna var super och hon var helt perfekt i formen. Jag kunde sitta ner och verkligen rida henne i mellantraven utan att tappa balansen.


Idag red Sofia Shanaia på stranden då jag jobbade. Var i stallet vid halv 4 och då kom en fysioterapeutvid vid namn Jessica ut och gick igenom Shanaia. Hon var jätte duktig! Hon sa att Shanaia var välmusklad och jätte fin i kroppen. Hon hade någon liten spänning på höger sida i halsen och i vänster bog men det var lätt fixat. Allt annat var bra och det fanns inte det minsta att anmärka på vid ryggen eller på hela "bakdelen" av hästen. Jessica tyckte inte att Shanaia behövde några fler behandlingar så det va positivt.



Kommentarer
Postat av: Maria Johansson

Sv: Tusen tack :) /Maria

2011-10-01 @ 10:34:32
URL: http://dressyrsnack.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0