but you treat me like a stranger and that feels so rough,

Var ute i stallet efter jobbet. Hade varken ork eller motivation till att rida så hon fick faktiskt stå idag. Jag måste vara på någolunda bra humör när jag ska rida annars blir det bara skit. Jag brukar alltid älska kvällarna dagen innan tävling då man pysslar och fixar allt in i det sista men idag kändes det mest bara jobbigt.

Tog och myste lite med Shanaia och hon var extremt gosig och hon verkade märka på mig hur ledsen jag var. Jag stod och kramade om henne i flera minuter och bara grät... kände mig som världens tönt. När vi stått så en stund la hon mulen på min axel och pussade mig på munnen. Världens bästa ♥♥♥

Ska sova nu och hoppas och håller tummarna på att morgondagen blir bättre än vad denna dag har varit.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0