Dagen innan tävling.

Idag hade jag tänkt vara i stallet på eftermiddagen och fixa men fick ett samtal från jobbet vid 9 så fick bege mig till stallet snabbt på förmiddagen för att skritta ut en tur i skogen. Shanaia hade redan blivit utsläppt i hagen och hade ingen lust att komma in efter att ha varit ute i typ 10 min men jag hittade som tur va ett ett papper från några halstabletter och när jag prasslade med det kom hon direkt då hon trodde hon skulle få godis hihi.

Jobbade sedan 12-19.30 och åkte då bara hem och åt innan jag och pappa åkte ut till stallet för att fixa allt inför morgondagen. Putsade allt och packade sadelskåpet samt tvättade hennes ben och hovar samtidigt som pappa mockade och fixade maten. Hon måste visa upp sig från sin bästa sida då hennes uppfödare kommer och kollar ;)

Nu ska jag sova, vi ska lasta vid halv 8 imorgon så får gå upp rätt tidigt.




Ungefär såhär betedde hon sig när jag skulle fånga henne i hagen efter att ha varit ute i 10 min.


Mysig skrittur i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0