Dressyr.

Idag red jag dressyr på stora utebanan och det gick både bra och dåligt. I början stretade hon emot rätt mycket och var inte alls med på noterna. Red en massa volter och övergångar och i slutet var hon rätt fin. Tränade på att göra bytesserier i kort och samlad galopp och hon var väldigt duktig.


Landslaget i fälttävlan är och tränar på min klubb nu under långhelgen så red samtidigt som några av dem. En tjej blev jätte förtjust i Shanaia och tyckte att jag verkligen skulle satsa på fälttävlan med henne. Fälttävlansgänget har varit ute på terrängbanan och hoppat flera dagar i rad och jag har blivit lika sugen varje gång jag sett det men på måndag är det äääntligen min tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0