Maj-meeting på FORF, årets roligaste tävling?

Jag har inte fått så mycket tider på jobbet framöver men helgen v. 17 jobbar jag och då har vi även 4-dagars hoppmeeting på klubben med klasser från 1 m till 140. Tror de var totalt 22 klasser. Dock så jobbar jag så kommer bara kunna göra 2 eller 3 klasser detta meetinget, har anmält mig till en klass som jag egentligen inte får hoppa då det bara är en förklass till allsvensan (DIV I) men ska fjäska lite för tävlingsledaren så kanske dem kan göra ett undantag (a).

Film från 110 förra året. Stoppet var mitt fel och sista språnget blev lite galet men annars tyckte jag rundan överlag var hyfsat bra. Sjukt vad hon har utvecklats sedan dess dock, mycket mer power i henne nu. Och jag rider även helt annorlunda nu, är mycket lättare i sadeln.

NU ska jag ut till stallet, ska rida lite bommar och kanske hoppa studs. Sedan kl. 2 blir de jobb så får nog lägga på ett kol nu om jag ska hinna allt.


Kommentarer
Postat av: Maja

Jo, det var ju planen egentligen - men nu känns det lite sådär... Det är ju ganska få unghästklasser, och de som vi hade kunnat rida är ju sista dagen, och då är frågan hur kul underlaget är (även om de brukar vara jäkligt bra på att hålla underlaget fint där...).

Vilka klasser ska du rida?

Jag åker ju i alla fall dit o kollar lite, även om jag bestämmer mig för att inte rida =)

2012-04-12 @ 15:44:51
URL: http://majagoesirish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0