tisdag

Idag har jag lagt mycket tid i stallet då jag både morgonfodrat, släppt ut & in hästarna och kvällsfodrat.

Mellan insläppet och kvällsfodringen red jag ut en mysig tur i skogen med Rebecca och Shanaias hagkompis Kingen. Skrittade och travade i skogen och red sedan i en kvart ungefär på dressyrbanorna.

Shanaia var rätt fin och kändes lätt och okomplicerad. Red henne i en rund lite lägre form och gjorde mycket serpentiner med volter i i både trav och galopp till en början. Lade lite extra fokus på galoppen där jag tränade på förvänd galopp, enkla byten och vanliga byten och hon gjorde allt jätte avslappnat och fint!



Shanni och Kingen på väg ut till hagen idag

Kommentarer
Postat av: Emelie Nordström-

söta :)

2012-04-18 @ 10:50:18
URL: http://emeelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0