Kommande tävlingar

Jag har inte tävlat så mycket denna sommaren alls men när jag kommer hem från Cypern (åker på måndag och blir borta i en vecka) blir det tävlingar tre helger på raken. Shanaia är i fin form så ser verkligen fram emot dessa tävlingar.
 
15 september åker vi till Ätrabyggden och rider 1 m och 110. Inte varit iväg och hoppar på länge så kan behöva komma ut och skutta lite lågt. 
 
21 september åker vi till Halmstad och rider 110. Dagen efter åker vi tillbaka och rider 115 och kanske även 120.
 
30 september blir det dressyr i Hermanstorp. Vet inte vilka klasser än dock, står och väljer mellan lb:2, la:3 eller la:4 men har iaf bestämt att vi ska rida 2 st klasser.
 
19 oktober blir de regional la:3 på FORF där jag har Shanaia.
 
27-28 oktober är de tvådagar hoppning på FORF så tänkte passa på att vara med och rida 3 klasser. 110, 115 och 120 om det finns :)
 
 
Jag och Shanni i Ätrabyggden för två år sen. Så små vi va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0