Igår och idag.

Igår vilket även råkade vara Shanaia's födelsedas så red jag ett dressyrpass i ridhuset vilket gick rätt dåligt. Hon var seg och tung i handen och ville inte alls göra det jag ville. Red i en 35 minuter sedan fick det vara nog. Skulle gissa på att hon är lite trött i kroppen efter att ha gått flera tuffa pass veckan innan.

Idag hade jag först tänkt låta henne vila helt men istället följde jag med Ellinor och Exe på en 1 timmes skrittrunda på asfalt. Ellinor håller på att sätta igång Exe efter en senskada så jag brukar passa på att följa med henne ut ibland. Blir så mycket roligare att vara ute och skritta när man har bra sällskap :)

Kommentarer
Postat av: Stina - SODRESSAGE.SE

SV:Tack så jättemycket!:)

2012-02-29 @ 21:16:43
URL: http://sodressage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0