Underbart väder.

Jag och pappa var ute i stallet vid 11 idag. Våran höbonde kom med en höleverans så vi lastade in det i mitt foderbås innan jag tog in Shanaia från paddocken. Det är helt underbart väder här idag så hon fick gå utan täcke en liten stund och oj vad hon rullade sig...

Red en stund på en av dressyrbanorna idag. Joggade bara henne lite lätt i alla gångarter, hon gick rätt hårt igår och underlaget var dåligt så ville inte anstränga henne för mycket. Hon kändes väldigt glad och välriden :) Skrittade sedan av en lång tur och nere vid havet. Det var fortfarande fruset där nere så jag kunde bara skritta.

Här kommer lite bilder som pappa tog när jag red. Tycker några blev bra för att vara tagna med vår digitalkamera. Vilken bild tycker ni är finast?
















Kommentarer
Postat av: Julia

Tack!

Vilken fin häst du har :)

2012-02-27 @ 12:37:43
URL: http://eventingbyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0