Fina Shanaia.

Idag var Shanaia jätte fin! Hade tre studs-hinder på ena långsidan som jag red på både på volt och på rakt spår. Hade hinderna på ca. 60 cm nästan hela passet men i slutet höjde jag upp mittenhindret till 1 m så att Shanni fick jobba lite extra. Första gången hoppade hon för långt och högt över mittenhindret och fick då tight till sista men det rättade hon till tills gången efter.

Hade en väldigt bra känsla genom hela passet och kunde rida med små hjälper hela tiden vilket såklart är mitt mål!! Nu hoppas jag att blåsten som härjar kan försvinna så att jag kan åka och träna imorgon vilket jag är såå taggad inför.




Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: tack så mycket! :D

Stövlarna är inte stövlar egentligen, utan Dyonchaps, fast många tror att det är stövlar ;)

2012-01-03 @ 23:49:43
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Emblem

VÄldigt fin blogg du har :) Shanaia låter lite åt arab/angloarabstuk, vad är hon för ras? :)

2012-01-05 @ 23:49:27
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0