Regn regn regn...

Skulle egentlgien vara i stallet nu men det regnar som bara den (ovanligt?) så jag väntar nog tills bilen kommer hem så att jag slipper cykla. Pappa ska följa med mig ut så ska vi hoppa lite. Ska bygga upp en kombination och sedan en oxer och kanske något räcke, känner att jag behöver träna extra på kombinationer då det är det som har krånglat lite på tävlingarna det senaste.
 
 
Var ute på HorseFarm innan idag och shoppade ett flugtäcke, stod och valde mellan Bucas och HorseWare men eftersom att mina andra Bucas-täcken ligger så himla illa fick det bli ett HorseWare. Det värsta med HorseFarm är att det finns så himla mycket fina saker och jag blir bara sugen på att köpa exakt allt men samtidigt känner jag att det finns roligare saker att lägga pengar på än hästsaker.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0