Sjuk

Denna helgen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig... Var helt slut när jag kom hem från tävlingen i fredags och däckade i sängen vid 7 tiden och sov till halv 6 dagen efter då tanken var jag skulle ha jobbat ett 10-timmars pass på jobbet men jag fick helt enkelt ta och sjukanmäla mig då jag hade jätte ont i huvudet och hostade en massa samt hade feber. Skulle även ha gått på West Coast House Festivalen på kvällen men fick ta och sälja biljetten istället. Snälla Rebecca tog Shanaia så jag slapp åka ut till stallet.

Idag mår jag lite bättre. Har insläppet i stallet om några timmar så hoppas att jag ska orka med det. Planen är att Shanaia ska få longeras men får se hur det blir med den saken! Vi håller på att göra i ordning stallet denna helgen, högtryckstvättade i torsdags och mamma&pappa och dom andra i stallet är där ute och målar nu. Vi flyttade ner hästarna till tävlingsstallet i torsdags och första natten hade Shanaia druckit lite dåligt och inte legat ner men igår hade hon verkat sovit som vanligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0