Fin fredag.

Sade precis hejdå till min kille som ska jobba natt så nu sitter jag här själv och äter godis. Vi var ute i stallet hos Shanaia innan i eftermiddags.

Jag red ett pass i nya ridhuset och det gick varken bra eller dåligt men ni får inte till det där lilla extra som vi fick flera gånger i förra veckan. Red igenom båda programmen idag och det kändes okej. Blev inga jätte stora missar men allt kan vara lite bättre, rundare volter, kraftigare ökningar, mjukare övergångar och tjaa, allt.

Imorgon blir det ett lite lättare dressyrpass, då ska det tränas på skänkelviknigar, 10 metersvolter och förvänd galopp. Jag tänkte rida vid lunch och sedan försöka hinna med att putsa allt innan det blir årsmöte på klubben kl. 2. Ska bli rätt intressant att se vad som ska sägas.

Kommentarer
Postat av: sara

sv. Låter precis likadan som min Chima det! <3

2012-03-02 @ 23:01:15
URL: http://ussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0