Stallet nästa.

Jag har nyss kommit hem från jobbet och ska snart iväg till stallet. Planen är att skutta lite små hinder i ridhuset med Shanaia. Jag har börjat rida henne nu igen sedan blödningen i hoven och hon känns jätte fräsch. Hon fick skritta några dagar efter blödningen men dem två senaste dagarna har vi varit ute och joggat och klättrat i skogen så idag ska hon få gå sitt första lite hårdare pass.

Jag har anmält mig till en tävling i Varberg nästa söndag och jag känner att vi måste hoppa några gånger innan dess då Shanaia hoppar bäst när hon får hoppa ofta. Ska nog hoppa bana nu på söndag och sedan åka iväg till Anne och hoppträna nästa onsdag och däremellan rida lite bommar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0