Strandpromenad

Jag började med att känna igenom Shanaia's men när jag kom till stallet idag och hon var varken svullen eller varm men travade inte helt okej när Rebecka sprang med henne. Jag ringde till min veterinär Jonas Tornell och frågade om råd och han sa precis det som jag själv hade kommit fram till. Vi ska höras i övermorgon igen och om hon inte är bättre då åker vi ner till honom för en undersökning.

När jag pratat med honom tog jag med mig Shanaia på en mysig promenad ner till stranden. Det tar oss bara 10 minuter att gå ner dit och det var hur vackert som helst. Shanaia verkade tycka det var kul att komma ut då hon gick och trippade fram och ville bara gå fortare och fortare.

Jag tror för övrigt att hon gillar sitt nya Sprenger bett då hon börjar dräggla och löddra så fort hon får det i munnen. Fina älskade lilla häst ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0