Mobilblogg

Sitter för tillfället i bilen utanför Ica då mamma är inne och handlar så tänkte passa på att mobilblogga. Vi kom precis från stallet där vi hade utsläppet. Började med att släppa ut alla hästarna (utom S) i hagen. Mamma gick sedan ut och betade med Shanaia när jag mockade.

Precis när vi skulle åka hem träffade vi Lina och hon kollade på Shanaia när jag sprang och longerade henne. Hon var för övrigt rätt tossig och sköt rygg och började galoppera när jag sprang med henne och drog iväg mot hagen när jag longerade. Hon var lite svullen i höger fram idag. Ska låta henne stå inne helt tills på torsdag och kolla henne då igen, är det inte bra/bättre då åker vi till Jonas på fredag. Han har inga tider förän då så finns inte så mycket annat jag kan göra i dagsläget då jag inte ivll åka till någon annan veterinär om det inte är akut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0