Utkast: Mars 31, 2012


I onsdags blåste det väldigt mycket så hade tänkt rida inne men båda ridhusen var bokade (hur ofta händer det lixom?) så det blev framskrittning i skogen och sedan ett pass på utebanan. Hon var lite stel i början men i slutet var hon jätte jätte fin och svarade framåt bra :)

I torsdags var vi nere på stranden och galopperade. Shanaia är alltid lika tveksam till att gå ner dit själv utan andra hästar till en början men jag fick min vilja igenom utan en massa bråk, skönt. Tog och skrittade hela stranden bortåt i vattnet och tog en lång galopp hemåt, hur härligt som helst verkligen.

Igår
jobbade jag hela dagen så Shanaia fick vila och pappa fixade i stallet.

Idag
jobbar jag 17.00-22.15 så ska snart ge mig ut till stallet så att jag är klar där i tid. Har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0