Just nu är jag gladare än någonsin att jag har dig.


Kommentarer
Postat av: Maja

ÅÅÅH! Nu känner jag mig ju dödens dum Xo

Fast jag har faktiskt bra anledningar, i vanliga fall är jag sjukt bra på att känna igen folk (minnas namn är jag kass på, men ansikten är verkligen min grej)!



Jag var så äckligt nervös inför 110, jag var sur för att jag gjort en miss i min planering och fick skritta hästkraken i nästan 40 minuter i värmen och hade precis fått ett hysteriskt telefonsamtal från min kompis som försökte få tag i en veterinär som kunde avliva hennes hund som attackerat en annan hund men det var ju röd dag så det var omöjligt - det var verkligen en crazy tidpunkt!

Nästa tävling vi är på lovar jag att leta upp dig och vara artigare, haha ;)

2012-05-02 @ 14:27:38
URL: http://majagoesirish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0