Tävling forf.

Tävlingen idag gick bra. Shanaia skötte sig jätte bra inne på banan och hoppade riktigt fina språng med svansen i luften. Hon var även väldigt ridbar och det gick att få tryck i galoppen.


1 m: Mesred på första hindret men sen fick vi igång ett rätt bra flyt. Red inte så jätte fort i omhoppningen men red väldigt snävt på näst sista och hon följde mig till 100%. Jag trodde att jag skulle komma precis utanför palcering men jag knep den sista så fick en vit rosett samt pälsglans och plakett. Alltid roligt att prestera bra på hemmaplan!

110: Allt gick verkligen galant utan en oxer. Jag försökte rida iväg henne istället för att hålla emot och få plats med ett till språng, inte bra gjort. Gjorde samma jäkla tabbe en gång till och har Shanaia väl vägrat en gång pga. en ryttarmiss blir hon gärna lite osäker. Tredje gången tog jag gott om tid på mig och red ordentligt och då hoppade hon fint. Resten av banan gick galant och hon hoppade vattnet och kombinationen utan problem.


Fick 8 fel på hinder och en massa massa tidsfel men det spelar ingen roll då hon var hur fin som helst ♥ Kommer film och troligtvis några fina bilder då jag känner två av fotograferna som var där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0