Tävling

Var i Ätrabyggden och tävlade idag. Koma tvåa i första klassen (1m.) Kändes lätt och bra. Red en väldigt snäv sväng på en oxer som gav mig placeringen. Annars så hade jag ett jämnt och bra flyt. Hon var lite stark stundvis men hellre det än att hon segar ihop. I andra klassen (110) kändes hon fin på framhoppningen och dem första hinderna på banan flöt på bra. Sedan var det en oxer där jag la henne helt fel och hon stannade. Det var väldigt djupt och upptrampat precis framför hindret och om Shanaia väl har stannat en gång sätter det sig i hennes huvud. Slutade med att vi blev uteslutna på sista oxern i grunden. Jätte tråkigt och jag var så besviken över min ridning då jag fortsatte rida likadant efter 2 stopp, inte okej Linnéa.
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0